Zarząd Fabryki Elementów Złącznych S.A.
wpisanej do rejestru przedsiębiorców KRS pod 0000097998, kapitał zakładowy w wysokości 13 841 830 zł., w całości opłacony, NIP: 6430000023, 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Fabryczna 14, ogłasza przetarg pisemny na wykonanie remontów kapitalnych maszyn.
I. WYKONANIE REMONTU KAPITALNEGO I MODERNIZACJI PRASY DO KUCIA ODKUWEK ŚRUB POLYMASTER PM 250-3
W ZAKRESIE:
ZADANIE NR 1
- Demontaż suwaka prasy
- Demontaż wału korbowego i korbowodu.
- Demontaż tulei głównych oraz tulei korbowodu.
- Wykonanie nowych tulei z brązu.
- Demontaż układu smarowania prasy: przewodów, pomp i rozdzielaczy hydraulicznych.
- Wymiana hydraulicznego układu smarowania prasy na nowy i przeprowadzenie próby ciśnieniowej oraz szczelności układu.
- Montaż nowych tulei z brązu oraz zamontowanie wału korbowego, korbowodu i suwaka w korpusie prasy.
- Przeprowadzenie próbnego rozruchu prasy.
ZADANIE NR 2
Zaprojektowanie i wykonanie nowego, w pełni zautomatyzowanego układu podawania sworzni wsadowych, przeznaczonych do wykonania odkuwek śrub.
II. WYKONANIE REMONTU KAPITALNEGO PRASY DO KUCIA ODKUWEK NAKRĘTEK AMP–30N
W ZAKRESIE:
- Demontaż kowadła wraz z pokrywą i tulejami.
- Demontaż układu kleszczowego wraz z krzywkami.
- Demontaż głowicy nożowej wraz z dociskaczem i krzywkami.
- Demontaż układu wypychacza wraz z hamulcem i tulejami.
- Demontaż wału korbowego, korbowodu i suwaka.
- Montaż nowego kowadła, układu kleszczowego, układu nożowego, układu wypychacza, montaż wału korbowego, korbowodu i suwaka. Układy powinny być wyposażone w nowe elementy w postaci: kowadła wraz z pokrywą, tulei, głowicy nożowej, krzywek i wałków.
- Przeprowadzenie próbnego rozruchu prasy.
Szczegółowy zakres prac i terminy wykonania poszczególnych etapów, będą każdorazowo przed przystąpieniem do robót szczegółowo uzgadniane między stronami. Kryterium oceny ofert będzie stanowić cena, z wagą 100%. Szczegółowy zakres prac zostanie określony w umowie pomiędzy stronami.
Miejsce prowadzenia prac remontowych: FEZ S.A. w Siemianowicach Śląskich, ul. Fabryczna 14.
- Oferty powinny być złożone w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o przetargu.
- Oferty powinny być złożone w nieprzejrzystej, trwale zamkniętej kopercie, opisanej w następujący sposób: „Oferta na remont ……… Nie otwierać.”.
- Oferta powinna zawierać:
1) nazwę (imię i nazwisko lub firmę) oferenta;
2) adres oferenta oraz dane kontaktowe (telefon, adres poczty elektronicznej),
3) w przypadku osoby fizycznej – PESEL i NIP, a w przypadku oferentów, którzy nie są osobami fizycznymi – NIP, REGON i KRS, jeśli posiadają,
4) nazwę urządzenia, który jest przedmiotem oferty;
5) cenę ofertową wraz z kosztorysem;
6) referencje firm o jakości wykonywanych usług dla podmiotów zewnętrznych,
7) okres gwarancji na wykonaną usługę,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (RODO);
9) oświadczenie o statusie podatnika od towarów i usług (VAT);
10) oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem.
- Na każdym etapie postępowania Prezes Spółki może wzywać oferentów do uzupełnienia braków formalnych oferty, wyznaczając stosowny termin pod rygorem odrzucenia oferty.
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, mimo wezwania do ich uzupełnienia, podlegają odrzuceniu.
Oferty należy złożyć w sekretariacie FEZ S.A., ul. Fabryczna 14, 41-100 Siemianowice Śląskie do dnia 04.05.2020 r.
Urządzenia można oglądać w siedzibie spółki codziennie w godzinach od godz. 7.00 do 13.30
Organizator przetargu zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.
Dodatkowych informacji w przedmiocie przetargu udziela się w siedzibie Spółki w godzinach od 7.00 do 15.00 FEZ S.A. 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Fabryczna 14, tel. sekretariat: 32 30 72 535; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.